tomA
Posiadacz elektryka
Oglądałem to ale oni w tym filmie sami nie wiedzą o tym o czym ja mówię. Zdziwieni są że im tesla 3 się nie nagrzewa i rekupueruje w takim tempie jak duża bateria czyli to o czym ty piszesz. Domyślałem się że ogniwa lfp pracują wydajniej w cieple i w sumie mi to nie przeszkadza tylko trzeba mieć tego świadomość. Cóż to było za zdziwienie żony kiedy auto wogole jej nie hamowało (rekuperacja zero same kropki od środka do lewej ) na dużych mrozach musiała użytego pierwszy raz tego pedału obok pedału przyspieszenia. 😁Tutaj na filmiku o tym mówią, Tesla 3 nie odzyskuje w niskich temp pełnej rekuperacj chyba nigdy
Pełna rekuperacja(dla RWD ~60KW) to jest ponad 1C dla takiej małej baterii. Poniżej 5 stopni wszyscy zalecają max 0.1C. powyżej +5 stopni mozna 1C. Wiem że Tesla nie grzeje wysoko, nie mam LFP ale u mnie stara sie trzymac ~8 stopni na baterii . Dlatego w S/X z duzymi bateriami bardzo szybko mozna uzyskać pełną rekuperację (~80kW)