Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="tokwi, post: 110787, member: 79"] No i na przyspieszenie oprócz takich cech jak: 1. temperatura baterii 2. max moc obciążenia baterii mają 3. silniki, które są coraz słabsze przy kolejnych zmianach, (ale można poprawić opcją boost) 4. no i oprócz kierowcy (inny nie mniej ważny) wyłączona opcja "przyspieszaj z uwzględnieniem otoczenia/przeszkód" czy jakoś tak sie nazywa. [USER=89]@Michal[/USER], to prawda że NMC ma w stosunku do NCA większy spadek napięcia na krzywej, ale na maksymalną moc ma wpływ maksymalny prąd, a ten na ogniwie NMC może być 3 x większy, dlatego przy skrajnych przyspieszeniach, a tego dotyczyło pytanie NMC powinno zacować sie lepiej i dać większą moc. [ATTACH type="full" alt="1692876017918.png"]12807[/ATTACH] Trochę chwalę tu swoje E5D-NMC, ale jakoś 2 lata temu byłem pod mega wrażeniem jak sobie bez podgrzania ładnie radziła przy -20. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Top