Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="daniel, post: 111978, member: 885"] Czy w Tesli zdają sobie sprawę jak bardzo kiepskie doświadczenia mają klienci z serwisem? :sneaky: Temat się pojawia w rozmowach? Marka zarabia na reputację fatalnego serwisu. Sam nie polecam nikomu kupować, bo po co robić sobie problemy takiego kalibru. Wygląda na to, że mój samochód nie lubi się z wodą. Raz dostała się woda do wiązki elektrycznej po paru miesiącach. Drugi raz po wjeździe w kałużę zaparował mi repeater i kamera przestała działać. Co jest dziwne, bo oglądałem przejazdy przez bród na rzece w Anglii czy w czasie jakichś powodzi i Tesle sobie śmigały bez problemu. Może było coś potem. Czy problemy z wodą to jakaś szerzej zakrojona akcja czy mam wyjątkowe szczęście? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Top