Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="adamjttk_1, post: 11849, member: 298"] Tak, dlatego ciagle dumam nad plusami i minusami. 1. Moja jazda w SR+w Norwegii to wykorzystywanie moze 10-20% mocy, nie wyprzedzam nikogo bo nie ma gdzie, nie przekraczam 100km/h bo nie ma gdzie :) 2. Czujniki BT to bezsensowne 4000 NOK a bez czujnikow to permanentny zolty alarm (cos niemilosiernie irytujacego) - mam taki alarm w zimowkach w drugiej TM3 (da sie to jakos wylaczyc/dezaktywowac?) W przypadku calorocznych czujniki BT by zostaly z kol letnich. 3. Kola sezonowe trzeba bedzie wymieniac 2x rocznie i zajmuja miejsce w domu ;) Korci mnie zeby po prostu sprobowac i zobaczyc z czym to sie je, mialem kiedys te Crossclimaty (bez plusa) w BMW 1-er F20 i nie pamietam zebym kiedykolwiek mial z nimi problemy, tyle ze pamiec zawodna i to byl Gdansk a nie norweskie klimaty :> [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Top