Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ciechan, post: 14803, member: 449"] autopilot nie nadaje się do miasta - jak mi tak będzie hamował 5m od poprzedzającego auta w Warszawie, to po 10 przejazdach murowany wjazd w dupę.... nie wspomnę, że wszyscy mi się pchają przed maskę. A szkoda, bo gdyby nie trzymał tych durnych odległości, to poza tym działa znośnie autopilot jest średni na autostradach - w końcu i tak zawsze trafisz na tira albo pizdeczkę w crossoverze co jedzie 90 i musisz go "przełamywać". Dobre to jest chyba tylko jak już prąd się kończy, znajdziesz sobie dawcę tunelu aero w postaci gigantycznego tira i jedziesz za nim - wtedy ok. zakładam (nie miałem okazji), że auto pilot działa nieźle na długich odcinkach tras o jednym pasie, gdzie nie ma miejsca (albo nie chce się) wyprzedzać - wtedy sobie pokona łuki i zwolni w dobrych momentach. ogólnie widać, że to ma potencjał, ale na zbyt mocnych łukach wyjeżdża za linię, za daleko się zatrzymuje, za wolno rusza, gubi się przy zajechaniu drogi. Nie da się skupić na mailu czy komunikatorze - a skoro trzeba się skupiać i tak na drodze, to po co autopilot? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Top