Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Suchy, post: 15194, member: 398"] Cześć, pytanie dotyczące serwisu. Wczoraj odebrałem auto. Jest trochę rzeczy do poprawy: przetarty przedni zderzak i nadkole, wgniecenie na klapie bagażnika, źle spasowane uszczelki / listwy przy oknie kierowcy, to samo z trójkątem przy lusterku, porysowana tylna lampa. Wszystko jest na protokole odbioru. Luz, zdarza się. Przez aplikację umówiłem serwis (swoją drogą nieźle się musiałem nagimnastykować, żeby to wszystko w jednym zgłoszeniu ująć). Trochę mnie zaskoczyło, że termin mogę mieć nawet jutro (kompletnie mi czasowo nie pasuje, umówiłem się na początek października). Nie wiem czy się spodziewać, że moje bolączki zostaną zaadresowane i naprawione w tym terminie czy raczej wtedy przyjadę i ktoś dopiero stwierdzi "no tak trzeba naprawić, naprawimy za tydzień jak dostaniemy części". Nie uśmiecha mi się z Krakowa jeździć co tydzień. Czego mogę się spodziewać? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Top