Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Gandalf, post: 31573, member: 392"] Nawet pochylając się nad zachłannymi nieudacznikami i ich chęcią zbierania informacji o klientach, to przecież za to się płaci i dzięki temu mamy zniżki ( typu: ankiety ev klubu to dane z ankiet, za które operatorzy tacy jak GreenWay czy GO+EAuto są skłonni zapłacić, fajnie, że bezpośrednio klientom bo ci mają wtedy trochę taniej ). Swoją drogą ci dający zniżki to "partnerzy branżowi" PSPA, natomiast [B]Orlen jest partnerem strategicznym [/B]a jego największym osiągnięciem jest zakończenie procederu "mogę być winny dwie stówy?". Także ten. No a na podstawie transakcji kartowych równie dobrze można sobie budować profile klientów. I OK, przydaje się to do programów lojalnościowych itp itd. (wszak stacje benzynowe mają swoje programy: "Punkty Zemsty" na BP), ale nie powinno być tak, że zajeżdżasz na MOPa do stacji ładowania pojazdów i zonk, bo musisz odwalać jakieś czary mary z aplikacjami, kartami, logowaniami, w deszczu, wilki jakieś, zamiast po prostu naładować i zapłacić. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Top