Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 31614, member: 89"] Oczywiście, że nie powinno tak być ale patrząc z perspektywy może być kilka powodów dlaczego tak nie jest - takie moje przemyślenia na ten temat: [LIST=1] [*]Żyjemy w czasach startupów, których jedną z głównych kart przetargowych są często bazy klientów i bez nich nie są w stanie zbierać kapitału, bo nie mają czego pokazać inwestorom. Niestety inwestorzy bardzo często kompletnie nie rozumieją biznesu w który mają zainwestować więc szukają w nich rzeczy, które rozumieją, a tym są właśnie takie bazy. [*]Wiele sieci powstaje jako zapchaj dziury jakieś albo greenwashing, a nie prawdziwy biznes. Tutaj dobrym przykładem jest właśnie Ionity i jej siostrzana firma Electryfy America. EA powstaje tylko dlatego, że US zmusiło VW do tego w ramach ugody za dieselgate. Przy okazji zauważyli pewnie, że wychodzi z tego dobry greenwashing i stwierdzili, że wejdą z tym też do EU w postaci Ionity. Unia Europejska z racji swojej kompletnej niemocy względem firm z DE nie potrafiła nic zrobić z aferą i zmusić tych firm do zrobienia czegoś za karę. Pewnie nawet dołożyła do tego biznesu nasze pieniądze, no bo przecież to taki szczytny cel... Ratować niemieckich trucicieli od bankructwa... [*]Nawet jeśli to jest już jakiś sensowny i nie jest ściemniony biznes (jak np. GreenWay), to już ma jakiś działający system jeszcze z czasów, gdy w PL były najwyższe opłaty za korzystanie z kart w EU i dość ciężko było by im teraz wszędzie zamontować czytniki kart - dość duży koszt, zamieszanie, spadek dochodów na czas zmiany... Ta sama ekipa może serwisować stację albo stawiać nową zamiast podpinać czytniki. [*]Nie wiem czy z wprowadzeniem terminali nie wiąże się automatycznie konieczność jakiś bzdur w stylu wystawienie paragonów, potwierdzeń sprzedaży albo potwierdzeń transakcji, co powoduje konieczność wzmożonej obsługi - ktoś musi to badziewie uzupełniać. Chociaż chyba nie, bo są już teraz myjnie ręczne z czytnikami kart... No nie wiem sam... Może jest jakiś próg płatności powyżej któego robi się trudno i w myjni ciężko go przekroczyć, a na ładowarce łatwo. [/LIST] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Top