Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Bronek, post: 63169, member: 6"] Mam bez pompy Tm3 a Nissana z pompą. Tesla nagrzewa się ciut szybciej. Oczywiście to off top ale w codziennej eksploatacji to nie ma znaczenia. Będzie miało w ekstremalnych sytuacjach jak komuś się zdarzy jechać na oparach w mrozie minus 10 itp. Wtedy każdy km się liczy, ale to tak jak ICE :"mogłem jechać wolniej to bym tyle nie spalił lub kupić auto z mniejszym siłinkiem itp". Jak bym na to szczególnie nie patrzył, . Ważne to przy zakupie Tm3 używki: stan auta, cena, przeszłość, serwisy i licznik. Logistycznie przy każdym elektryku u nas ważne jest aby przed zakupem ogarnąć temat ładowania, szczególnie gdy nie ma się tego w domu.. Te samochody sq świetne, tanie ekspolatayjnie, super jeżdżące itp ale bez "przyjaznego" pkt ładowania takiego na co dzień, zawsze dostępnego, będą upierdliwe Zresztą moja idzie chyba pod młotek i już zaczynam myśleć za ile? Sam nie wiem czy to też dobry pomysł sprzedawać przed testem Xsa? Bo jak to nowe auto będzie mnie wkurzać lub nawalać? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Top