Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="danielm, post: 69664, member: 12"] było to na pewno związane z błędem BMS w starszych trójkach zanim jeszcze trafiły do europy. nieładowane do pełna gubiły wartość góry baterii i nadzwyczajnie szybko spadał dostępny zasięg. serwisanci tesli zalecili rozładowanie auta i ładowanie aż zakończy proces, kilkukrotnie. przywracało to pełny zasięg auta. Błąd dawno załatano a porada przetrwała po dziś dzień jako mit. Tylko że... tesla niedawno dodała w trybie serwisowym test degradacji baterii. który polega właśnie na tym że auto samo rozładowuje sobie baterie do zera a potem ładuje ją do pełna i na podstawie tego liczy degradacje. tylko że nie ładuje jak najmniejszą mocą tylko taką jaka jest dostępna. jak podasz 11KW to taką będzie ładować. i kolejna uwaga: tesla podczas ładowania nie śpi, czyli dodatkowo pobiera energię na czuwanie. czyli im mniejszą mocą ładujesz tym większe straty będziesz mieć z powodu niezaśnięcia auta. Ja bym zaufał producentowi że wie co robi, ma dane z milionów aut czyli miliardów sesji ładowania i wie od nas dużo lepiej co jest lepsze dla baterii. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Top