Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 73825, member: 1241"] Nie dojdzie do żadnego zapłonu, ładowarka(EVSE) jest zimna bo straty są tam minimalne, to tylko elektronika zwiera odpowiednie przewody. Auto twierdzi że w trakcie jazdy zużywa 23.1 Aplikacja twierdzi że z baterii samochód pobrał 31 na 100km. Ładowarka twierdzi że 33,3 Zużywam dużo bo codziennie rano rozgrzewam auto z baterii ( różnica 31 a 23), 23 też jest sporo bo dziennie robie 10 tras 5-10km sztuka co, więc co chwilę auto się dogrzewa mocno Strata 33,3 a 31 to strata ładowarki w samochodzie plus zużycie w trakcie ładowania( komputer i grzanie baterii). Podejrzewam że w tym 33,3 nie ma elektroniki ładowarki, a tylko to co leci już do auta. Na początku ładowałem minimalnym prądem i ładowanie startowało o 22, obecnie ładuje maksymalnym prądem i ładowanie startuje nad ranem. Im dłuższe ładowanie tym dłużej bateria musi być ciepła w mrozy. Oczywiście to specyficzne tylko dla mnie i w ciepłym garażu ktoś będzie miał zupełnie inaczej, ale pokazuje jak może wyglądać [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Top