Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Bartosz, post: 9681, member: 178"] One działają podobnie do automatycznych wycieraczek, czyli do dupy. Tesla, koncern z Doliny Krzemowej, iPhone na kołach, firma softwarowa, itd… nie potrafi poprawnie zrealizować w aucie funkcji, które oferuje. Automatyczne światła drogowe działają jak chcą, czyli włączają się w obszarze zabudowanym, a nie wyłączają się, gdy jedzie coś z przeciwka. Niezależnie od powyższego Tesla nie obsługuje segmentacji, więc nie potrafi zaciemniać fragmentów. Z automatycznymi wycieraczkami nie potrafi sobie poradzić od 4 lat. Wracam dzisiaj o 22:00 z Torunia, zaczyna padać, wycieraczki włączyły się, wjeżdżam na autostradę, działają, kończą się latarnie, przestają działać, jadę dalej, jakiś zjazd i latarnie, teraz deszcz już tylko lekko mży, wycieraczki ocknęły się i zaczynają napierdzielać jak oszalałe, latarnie się kończą, wycieraczki przestają działać. I tak do końca podróży. Jeszcze nieraz włączały się na chwilę jak coś jechało z przeciwka. Do tego już tradycyjnie, tempomat ustawiony na aktualną prędkość, po wjeździe na autostradę włączam autopilota, jadąc 100 km/h, jest dobrze, jadę 100 km/h, po jakimś czasie zbliżam się powoli do tira, kierunek w lewo, kierownica w lewo, autopilot wyłącza się, ręcznie, a raczej nożnie przyspieszam do 115 km/h, wyprzedzam, zjeżdżam na prawy pas, po chwili wytracam prędkość do 100 km/h, dwa razy wajcha w dół, autopilot się włącza i auto zaczyna zapierdzielać 140 km/h. Wyłączam autopilota, zwalniam do 100 km/h, włączam autopilota, jest dobrze jedzie 100 km/h. Dojeżdżam do domu, wjeżdżam do garażu, a na wyświetlaczu mam taki widok jak poniżej, nie wiem tylko, czy z 90 km/h dałbym radę trafić w bramę garażową i zatrzymać się przed drzwiami do ogrodu, nie mówiąc o dwóch samochodach wydmo. A szef Tesli jeszcze w 2020 pieprzył głupoty - „Jestem przekonany, że w tym roku ukończymy podstawową funkcjonalność autonomii poziomu 5 - powiedział Elon Musk w swoim wystąpieniu otwierającym tegoroczną edycję Światowej Konferencji Sztucznej Inteligencji”. Dziękuję i dobranoc 🙂 [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Top