Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 9709, member: 89"] Przy wyprzedzaniu na autopilocie trzeba pamiętać o odpowiedniej sekwencji i wtedy wszystko działa poprawnie: 1. Dość daleko przed pojazdem (>100m, żeby nie zwalniać) włączasz kierunkowskaz do końca. Nieraz działa też przy lekkim włączeniu ale nie zawsze, a poza tym 3 kliknięcia na zmianę pasa, to i tak trochę mało, więc lepiej do końca. Wtedy kierownica pozwala łatwo wyjąć z autopilota i przechodzisz do tempomatu. 2. Zmieniasz pas bez siłowania się z autopilotem. 3. Wyprzedzasz "manualnie" ale na tempomacie - raczej nie opłaca się włączać autopilota na wyprzedzanie, chyba, że mijasz kilka pojazdów. 4. Wracasz na swój pas i mniej więcej na środku włączasz autopilot, żeby kierownica nie szarpała centrując pojazd. Warto też pamiętać o możliwości ustawiania prędkości poprzez klepanie wskaźników na wyświetlaczu - naciśnięcie na ograniczenie prędkości ustawia maxymalna dopuszczalną (zgodnie z ustawieniami np. +10kmh), a we wskaźnik aktualnej prędkości ustawia taką jak jest aktualnie. Automatyczne wycieraczki kiedyś rzeczywiście dziwnie się zachowywały ale od jakiś 2-3 miesięcy (od któregoś updatu) działają wspaniale - zero interwencji. Automatycznych świateł drogowych, co prawda świadomie nie używam ale dosłownie kilka dni temu okazało się, że miałem je włączone (chyba od początku) i nigdy nikt mi nie mrugał, więc chyba nie było tragedii. Jednak wyłączyłem je, bo nie widzę sensu przy jeżdżeniu po mieście i dużych oświetlonych drogach. Ja takie systemy traktuje jako wspomagające kierowcę. Więc jeśli w Cee'd musiałem w 100% przypadków sam wyłączać długie, to tutaj zakładam, że miałbym pomoc jak zapomnę. Ale ogólnie, to raczej nie używam drogowych. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Top