Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Szybkość ładowania przy wysokim poziomie naładowania
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Halisep, post: 163173, member: 1684"] Chciałbym zobaczyć dane dotyczący tej niskiej żywotności. Porsche zrezygnowało z trybu oszczędzania baterii, która zmniejszała moc ładowania, bo okazało się, że degradacja baterii przez szybkie ładowanie była niższa niż się spodziewano. W przypadku kijanki i innych koreańców na e-gmp, nie ma żadnych raportów dotyczących nadmiernej degradacji. Póki co są głosy przeciwne tej teorii, bo chwalą mały spadek wartości użytkowej. Zdecydowana większość elektryków ma bardziej płaską krzywą ładowania. Np auta na MEB, e-gmp, czy Porsche trzymają maksymalną moc ładowania do poziomu 50-60%. Audi Q8 nawet do 70%. Wystarczy spojrzeć na czasy ładowania. Tesla, pomimo możliwości ładowania z mocą 250kW, zakres 10-80% osiąga w 31-33 minuty (źródło: Bjorn), czyli tyle samo co kia ev3, która rozpędza się do 130kW, a ma ciut większą baterię. W ID.7, który rozpędza się "tylko" do 190kW, ten czas to 26 minut. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Szybkość ładowania przy wysokim poziomie naładowania
Top