tak się kończy rumakowanie...

p0li

Pionier e-mobilności
rumuński żywiec stoi otwarty przed podłokietnikiem - działanie widać na zdjęciu :D

na polskich autostradach moze flaszka z wodą święconą i obrazek Maryi w klapie by pomógł - a tak... ¯\_(ツ)_/¯
 

Norbert

Posiadacz elektryka
Tesla chyba dodatkowo konsultuje duponacisk na fotel czy siedzi kierowca..., to też czy pozwoliłaby na taką ekstrawagancję?

Chyba, że zapięty pas ma pierwszeństwo na wypadek uszkodzenia czujnika w fotelu... ?
 

danielm

Pionier e-mobilności
Tesla chyba dodatkowo konsultuje duponacisk na fotel czy siedzi kierowca..., to też czy pozwoliłaby na taką ekstrawagancję?

Chyba, że zapięty pas ma pierwszeństwo na wypadek uszkodzenia czujnika w fotelu... ?
konsultuje duponacisk na postoju, podczas jazdy już tylko wymaga zapiętego pasa, możesz tyłek podnieść z fotela i się przesiąść pod warunkiem że nie wypniesz pasa więc trzeba porządnej akrobatyki bo tak:
- odpalasz autopilota
- ustawiasz mu prędkość na zero
- przesiadasz się na fotel pasażera
- zwiększasz prędkość autopilota
i to wszystko z zapiętym pasem u kierowcy, obciążeniem kierownicy
 

vwir

Pionier e-mobilności
Zapinasz pasy _zanim_ usiądziesz w fotelu. No i w ramach obciążenie kierownicy masz żywiec zdrój, więc to też odpada. Nie musisz wcale przesiadać się przy prędkości zero. Przesiadasz się po prostu w czasie jazdy.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Zapinasz pasy _zanim_ usiądziesz w fotelu. No i w ramach obciążenie kierownicy masz żywiec zdrój, więc to też odpada. Nie musisz wcale przesiadać się przy prędkości zero. Przesiadasz się po prostu w czasie jazdy.
przesiadanie się w czasie jazdy tylko dodaje głupoty w tym wszystkim :) wygodne to nie jest, ciasno. chyba że jesteś miniaturowym azjatą :)
 
Top