Tavascan - plusy i minusy po 3 miesiącach użytkowania

Jusand

Posiadacz elektryka
Tak na marginesie, to ładowanie na słupkach AC we Włoszech zawsze zwalnia z płacenia za parking? Czy nie ma problemu że zajęte są przez spalinowe lub przez inne lądujące się EV?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Zawsze dostawałem fakturę w walucie kraju, w którym się ładowałem. Te ceny powyżej obowiązują w PL, jak klikniesz sobie w "Pobierz pdf" to Ci się ściągnie cennik w innych krajach
Przy czym po drodze na Ionity drożej nie będzie, za to może być taniej (Austria i Słowenia).
Jak dla mnie, samo Ionity wystarczy.
 

MarcinIKS

Zadomawiam się
Tak na marginesie, to ładowanie na słupkach AC we Włoszech zawsze zwalnia z płacenia za parking? Czy nie ma problemu że zajęte są przez spalinowe lub przez inne lądujące się EV?
Zawsze to nie, były parkingi, gdzie słupki były za bramkami płatnego parkingu np. Natomiast miejsca do parkowania we Włoszech są zaznaczone niebieskimi liniami i akurat tam, gdzie ja parkowałem linii niebieskich przy słupkach nie było i te miejsca były wyłączone z płatnego parkowania. Pewnie to zależy :)
 

KacperZ

Nowy na Forum
Cześć, rozważam poważnie zakup Tavascan w wersji endurance. Jakie techniczne problemy mieliście. czy były akcje serwisowe. czy cos się wam po prostu zepsuło? Dzięki za wszystkie komentarze.
Kacper
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Ma ktoś porównanie Tavascana do Tesli Y? Z tego opisu Tavascan dobrze wypada i może być ciekawym autem.
Byłby, gdyby nie Ford Ambasador w modelu Explorer.
Cupra jest ładniejsza, ale nie warta prawie dwukrotnie większych wydatków.

Od Tesli oczywiście oba auta wyjdą lepiej, zwłaszcza jak ktoś się nie godzi na zastąpienie wyposażenia samochodu jednym ekranem.
 

MarcinIKS

Zadomawiam się
Byłby, gdyby nie Ford Ambasador w modelu Explorer.
Cupra jest ładniejsza, ale nie warta prawie dwukrotnie większych wydatków.

Od Tesli oczywiście oba auta wyjdą lepiej, zwłaszcza jak ktoś się nie godzi na zastąpienie wyposażenia samochodu jednym ekranem.
Explorer jest trochę mniejszy niż Tavascan, ale w ambasadorze jest też odrobinę droższe Capri, a to już gabarytowo dokładny odpowiednik Tavascana.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Explorer jest trochę mniejszy niż Tavascan,
Mniejszy czy krótszy?
Bo to nie to samo.
Wszystkie 3 auta są na tej samej płycie i mają taki sam rozstaw osi - więc de facto są takie same.

A mniejsza długość to tylko zaleta, a nie wada (łatwiej przy manewrach czy parkowaniu).
 

MarcinIKS

Zadomawiam się
Ta różnica w długości przekłada się na miejsce w bagażniku. Explorer ma prawie 100l mniej bagażnika niż Tavascan. No i przez to też zauważalnie mniej niż Y-ek
 
Top