Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CUPRA / SEAT
Cupra Tavascan Forum • Cupra Tavascan/Tavascan VZ
Tavascan - plusy i minusy po 3 miesiącach użytkowania
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="rogeer, post: 253013, member: 5199"] Porównałem jeszcze abonamenty na stronie Ionity i We Charge (Elli). Obecnie różnica w nich jest taka, że Ionity w najwyżym abo to 51.50 i ma dobre ceny ale tylko na Ionity [ATTACH type="full"]29944[/ATTACH] Natomiast to We Charge ma jedną opcję wyżej, gdzie oprócz tego samego co w Ionity dostajemy ładowanie na wszystkich innych ładowarkach w całkiem spoko cenach [ATTACH type="full"]29945[/ATTACH] Także chyba w obecnych warunkach jeden abonament, ten najwyższy na taki wyjazd wystarczy. Do tego plug and charge w samochodzie, karta We Charge i problemów nie będzie. W jakiej walucie Cię rozliczało? EUR czy PLN? Z informacji na stronie Ionity i We Charge wygląda jakby zawsze kasowało w PLN. Co do nawigacji, właśnie dlatego pytałem, bo zwróciłem uwagę na te nieistniejące restauracje itp. U mnie plus tej fabrycznej jest taki, że się ładniej integruje z wyświetlaczem (nie mam Hud'a) i ID.Light. Pokazuje z którego pasa trzeba zjechać albo którego się trzymać i tym paskiem ledowym pod szybą pokazuje kiedy i w którą stronę skręcić (nie wiem czy Tavascan to ma). Niestety Google pasy ruchu pokazuje tylko na głównym ekranie a z ID.Light w ogóle nie współpracuje. No i nie wie ile zostało realnie w baterii przez co różnie może być z planowaniem ładowania. Oczywiście to są szczegóły i jakby nawigacja nie spełniała swojej podstawowej funkcji czyli prowadzenia z przerwami na ładowanie to bym skorzystał z Google ale tak to pojadę na fabrycznej. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CUPRA / SEAT
Cupra Tavascan Forum • Cupra Tavascan/Tavascan VZ
Tavascan - plusy i minusy po 3 miesiącach użytkowania
Top