Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Tesla 3 Highland Standard czy Long Range
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 166054, member: 3354"] Dobra, koledzy teraz już dorabiacie sobie nieistniejące byty. Czy to w trybie chill, czy w standard można ruszyć spokojnie. Tryb chill z tego co zauważyłem wprowadza opóźnienie w działaniu pedału gazu i w przypadku naciśnięcia gazu do końca moc narasta stopniowo - dokładnie to samo można robić manualnie (czy jest słowo pedestrialnie?). Podobnie z rekuperacją - tak, w LR jest silniejsza, bo może być silniejsza. Jak pedał gazu jest lekko wciśnięty, to jest lżejsza. Już osobiste odczucie - nie jeżdżę w trybie chill, bo właśnie to sztuczne opóźnienie mnie wkurza. Bez problemu parkuję i wyjeżdżam z parkingu bez pakowania się w samochód z przodu, czy tyłu. Tryb standard kompletnie nie ma charakterystyki 01, jak tryb sport w "sportowych" ICE. W kijanie np. nie mogłem używać trybu sport w trakcie normalnej jazdy, bo nie dawało się utrzymać stałej prędkości (silnik albo pchał, albo hamował, jak to w sportowej jeździe). Jak w każdym samochodzie, trzeba przejechać kilkaset kilometrów, żeby go wyczuć. W ICE trzeba było nauczać się zmieniać bieg w odpowiednim momencie, później nauczyć się kiedy samochód zmienia bieg i ile mu to zajmuje, tutaj nauki jest sporo mniej w opanowaniu gazu, bo jest to bez porównania prostszy mechanizm. Jeszcze dłużej zajmuje dogadanie się z samochodem w kwestii tego co mówi zawieszenie i kierownica. W tesli nie jest to tak łatwe jak w gokarcie, ale da się tego nauczyć. Fakt, że akurat tryby kierowania są do bani, jedynie standard się do czegoś nadaje. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Tesla 3 Highland Standard czy Long Range
Top