Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Tesla 3 Highland Standard czy Long Range
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Jozin von Bazin, post: 174070, member: 3233"] wklepywałem, LR dałby mi może 30min szybszą podróż. Dla mnie elektryk to nie jest auto na trasy, ani LR, ani SR. Skoro nie jest to auto na trasy to nie mam zamiaru dopłacać do niego 30tyś, a realnie w finansowaniu i ubezpieczeniu pewnie 40tyś zł. Widzę jak degradują baterię w telefonach, mój 4 letni Iphone miał degradację 15%, kolejny 20%. NCM to nie jest coś co się ładuje do 100%, dodatkowo ncm gorzej znosi szybkie ładowanie. Szybko ładuje się w trasie prawda? Nie kupuję auta z założeniem, że będę go używał 3 lata, raczej 5. Po 5 latach zasięgi LFP i NCM się pewnie wyrównają, nie ma się co czarować NCM degraduje bardziej. Po 5 latach Tesla może być nieodsprzedawalna. Taka kalkulacja Janusza, stracić jak najmniej. Nie masz psychicznego dyskomfortu, że zapłaciłeś za 100% auta, ale możesz korzystać tylko z 80%? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Tesla 3 Highland Standard czy Long Range
Top