Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla - akumulator pokładowy 16 V
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 101763, member: 89"] Bo to jest tak jak napisałem w wątku [[URL='https://forum.elektrowoz.pl/threads/wrazenia-z-jazdy-w-trasie.3577/page-19#post-100537']tutaj[/URL]] i dotyczy to różnych tematów i rozwiązań: Sam miałem padnięcie accu 12V na początku jak przyszła pierwsza zima odkąd zaczęli montować pompy ciepła. Niby to jakoś tam rozwiązali częściej ładując 12V ale przecież rozwiązanie jest na wyciągnięcie ręki - Li-Ion zamiast kwasówki ale nieeee.... Kwasówka była potrzebna chyba tylko dlatego, że rozrusznik pobiera ogromne prądy i kwasówkę można ładować non stop i mocno się nie degraduje (czytaj trzeba wymienić po 3-5 latach). Czyli w zasadzie można powiedzieć, że potrzebna była w trabancie, bo tam nic nie sterowało ładowaniem i rozrusznik ładował ile chciał. To jest akumulator z trabanta i malucha... Identyczny - nic się nie zmieniło. Tutaj nic nie pobiera ogromnych prądów, nie trzeba non stop doładowywać ale nieeee.... trzymajmy kwasówki, bo... no właśnie, bo co? Nie będzie się dało podłączyć jednego urządzenia starego? Co to jest za poronione patrzenie na świat... Za chwilę Tesla przejdzie na 48V i co wtedy powie [USER=128]@p0li[/USER]? No oczywiście też, że źle, bo nie da się podłączyć wiatraczka na 12V, a on akurat taki ma i chciałby podłączyć, bo przecież ma, to by chciał a nie może. Argumentem będzie wtedy też m.in., że wiatraczek pójdzie na śmieci, ale już, że zużytych zostanie kilka-kilkanaście kilogramów mniej miedzi na auto, to nie ważne. Później jak inni producenci też pójdą w tym kierunku, to już będzie jakoś tam do wytłumaczenia, bo oszczędności itp. ale nie Tesla... Tam to musi być jakaś głupia decyzja, bo nawet gdyby z tyłka Elona leciał lek na raka, to i tak byłby zły, bo to Elona tyłek i trzeba się buntować. Mnie Elon też ostatnio wkurw... ale nie zmienia to faktu, że jest geniuszem i to geniuszem z jajami żeby coś zmieniać, więc przez to, ten mój wkórw, nie przesłania mi trzeźwego osądu zmian, które wprowadza Tesla i inne spółki Elona. Czasem chybi, ale w większości przypadków trafia celnie i te celne trafy dają 10-100x więcej niż te kilka zezów psują :p Na szczęście za 10-20 lat nie będziesz się musiał [USER=128]@p0li[/USER], tym wszystkim przejmować, bo wszystkie nowe auta będą miały 48V i wszystkie urządzenia będą kompatybilne. Wróżę, że nawet z Twojego Citroena. Zobaczcie jak wygląda adopcja NACS i to samo będzie z 48V w EV. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla - akumulator pokładowy 16 V
Top