Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla - akumulator pokładowy 16 V
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 101784, member: 1203"] A ty dalej nie rozumiesz o co chodzi... Nikt nie ma pretensji o to że Tesla używa aku LV li-ion, tylko o to że zamiast ogólnie przyjętego standardu na gnieździe zapalniczki nie są okolice 12V (tak żeby nie było problemu z akcesoriami na całym świecie) tylko 16V. Bez problemu można było to rozwiązać na kilka różnych sposobów, np. zastosować aku 14,4V (taki jest standard w elektronarzędziach) lub przetwornicę DC-DC obniżającej napięcie. A jak przejdą na 48V to też podadzą na akcesoria 48V i będziesz zadowolony? Bo inni producenci z aku 48V (jest już kilka takich modeli) dają przetwornicę na 12V i jakoś nie mają z tym problemu. I dokładnie tak samo jest z wieloma innymi rozwiązaniami w Teslach, nie trzymają się żadnych ustalonych standardów bo nie i ch... Czasem ich rozwiązania są lepsze, czasem gorsze ale jak to już pisałem w innym wątku - nie wszystko co wysra Musk to złoto. Za to co jest lepsze trzeba chwalić, za to co gorsze jechać jak po łysej kobyle. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla - akumulator pokładowy 16 V
Top