Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla - akumulator pokładowy 16 V
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Bronek, post: 101894, member: 6"] Ad LiOn i kwasiaki nie tylko kasa w sensie konkretnie ad akumulator. Ale kasa w kontekście całości, plus bezobsługowosć calego auta od narodzin do śmierci. Nie mówimy tu o wiecznosci ale okresie alle m/ 15 lat. Nie ma serwisów w związku z aku Waga i bms to też wazne . Wszyscy sie dziwili dlaczego stary kwasiak (AGM to też kwasiak) jest w elektryku. Pewnie koszty?. Bo pamietam jak za 100AH Lifepo4 płaciłem ok 4000 zl gdzie 100Ah kosztowal 300zl Teraz ceny poszły w dół, plus może sobie pozwolić nawet na wydatek, bo oszczedzil m. in na czujnikach :) Czy auto jako magazyn? Ja bym to, widział jako BMS dla domu, bo chyba jeszcze kwestia degradacji w takich warunkach nie do konca z racji czasu jesg poznana. W osobówce 230v na wyjściu to jak spanie Grzyba z Dziewczyną w Xie, dotyczy ulamka procenta. To "kazuistyka" jazdy i podróży. chyba tylko u kogoś kto samochodem zarabia? lub dziaduje? U niewielu to styl życia. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla - akumulator pokładowy 16 V
Top