Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla - akumulator pokładowy 16 V
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vista-LASH-resident, post: 101901, member: 1085"] Nie powiem, czytając poprzednie strony wątku miałem ochotę przygotować popcorn. Urządzenia automotive muszą być gotowe na 15V minimum (14,9V w Mercedesie GLC miałem 24/7 podczas jazdy). Uszkodzony regulator napięcia może to podbić nawet bardziej. Cewki zapłonowe mogą wypuścić nawet większe szpilki napięcia. Ogólnie, szyna 12V w samochodzie to niezły śmietnik i akcesoria automotive muszą sobie z tym radzić. Wiatraczek 12V w gnieździe 16V? Najwyżej będzie się kręcił szybciej, nie wybuchnie. Ekspres do kawy? Zmieli kawę szybciej i może zagotuje szybciej wodę. Jakby miało to działać źle, przestaliby umieszczać gniazdo zapalniczki albo zmienili gniazdo i zaoferowali przejściówkę z przetwornicą. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla - akumulator pokładowy 16 V
Top