Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla - akumulator pokładowy 16 V
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Bronek, post: 102289, member: 6"] Kwasiaki w różnej postaci odchodzą jak ICE, a przyczyn jest wiele, cała lista . Jedno co je utrzymuje, to cena niższa ale to złudne się robi i powszechność i jak widać torche zabobonu... Akurat w Tesli był to anachronizm, ale powiedzmy niech tam..., tylko akurat przy założeniu, że jw napisano ma być jak najmniej serwisowania zwiazanego z eksploatacją i obowiązkami (nie chodzi o usterki), to 12v kwasiak był tego przeszkodą . Padał czasem, a wizerunek też tracił, technologia jak z Edisona. Tu nawet nie potrzeba akumulatora który by dawal dużo chwilowej mocy, bo nie ma rozrusznika, a to był problem dla tych aku, drugi to temperatura.. Z litowymi mam do czynienia kupę lat i widzę jak zmieniają się parametry, rozszerza zastosowanie i spada cena.. Kiedyś to był wydatek i ryzyko, teraz tylko problem aby dobrać odpowiedni bo ciągle się to zmienią. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla - akumulator pokładowy 16 V
Top