Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla - akumulator pokładowy 16 V
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 106754, member: 1203"] Nie używałem takich akumulatorków ale coś mi się tu nie klei. Jeśli to tradycyjne ogniwa z przetwornicą to obecność przetwornicy nie powinna wpływać na żywotność. Degradacja 75%-80% po 50 cyklach to chyba jakiś żart, zakładając że ogniwo Li-Ion przy degradacji rzędu 20% jest już zużyte a poniżej 50% nawet niespecjalnie się nadaje nawet do magazynu energii. Ciężko mi sobie wyobrazić jak traktowana musiała by być bateria żeby tak szybko degradować. Patrząc w cytowanym artykule na parametry teoretycznie najlepszego u nich akumulatorka Li-Ion: deklarowana pojemność: 600mAh, zmierzona 934 (ponad 50% więcej!) jak dla mnie oznacza połączenie dwóch problemów: brak skutecznego zabezpieczenia przed głębokim rozładowaniem oraz celowe katowanie takiego ogniwa do maksymalnego poziomu rozładowania, ponad dopuszczalne limity. Tam powinien być wbudowany układ sterujący buforem takiego ogniwa niepozwalający na rozładowanie powyżej dopuszczalnego limitu. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla - akumulator pokładowy 16 V
Top