Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Tesla App 4.0.1
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="elveh, post: 20848, member: 525"] Ja niestety nie mogę cieszyć się zaletami TM3 :( Czekałem na HI5 w ramach ME, ale po ostatniej lekturze postów Iwo to chyba trochę inaczej do tego podejdę. Natomiast co do moich potrzeb - byśmy się zrozumieli, akurat mam rozwiązanie w zakresie EVSE które jest wszystkomające i to działa w pełni i bez żadnych problemów, natomiast by masowi klienci mogli cieszyć się takim systemem End-2-End musi to bazować na bardzo stabilnych rozwiązaniach. Większość z osób na tym forum w tych wątkach sobie z tym poradzi, włączając mnie, ale mnie akurat zależy na tym by przetestować stabilne rozwiązanie, które będzie potem bezobsługowe. Bo nic gorszego niż zaoferowanie klientowi końcowemu (nie pasjonatowi) systemu, który składa się z customowych klocków, w sytuacji kiedy ten klient nie płaci (bo nie chce / nie może / nie rozumie że powinien) za utrzymanie takiego rozwiązania. To nie jest ostatecznie trudne. Ze strony PV to jest wyciągnięcie raptem kilku parametrów, po stronie EVSE to wywoływanie raptem API na 2 endpointach. Pozostaje ten licznik. API Tesli w tym wszystkim nie jest konieczne. To stacja (EVSE) jest masterem i po "protokole" CP przekazuje do Tesli / innego samochodu ile ten może w danym momencie pobrać z sieci energetycznej. Oczywiście plany ładowania etc. po stronie Tesli / innego auta mogą i żyją sobie swoim / niezależnym życiem. Do czasu aż ISO 15118 się nie upowszechni nie ma za bardzo innej opcji, bo ten aktualny "protokół" CP jest wyjątkowo prosty i nie ma tam miejsca na żadną realna komunikację w zakresie stanu naładowania baterii, godziny odjazdu. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Tesla App 4.0.1
Top