Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Tesla - awaryjność - co się zepsuło i po jakim przebiegu.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="refi1234, post: 131808, member: 2030"] TM3 LR 1Q23 Przy odbiorze - uwag brak. Przy ok 4000 km uszkodzony cały PCS (Power Conversion System - czyli cała elektronika ladujaca non stop akumulator niskiego napiecia z akumulatora wysokiego napiecia). Prawdopodobnie ze wzgledu na wade lub nieszczelnośc ukladu chlodzenia cos sie tam przegrzalo. Koszt czesci netto to 5200, robocizny netto 3900 (6 godzin). Razem taka przyjemnosc ok 11200 brutto (oczywiscie na gwarancji wiec bez kosztow). Auto zabrane na lorze dopiero po kilku dniach od zgloszenia, dodatkowe ponad 2 tygodnie w serwisie. Razem 3 tygodnie bez auta, brak auta zastepczego (proponowali voucher na Ubera), auto z serwisu oddane pobrudzone (paluchy ze smarami na białej tapicerce) i bez dywanika - co zostało poprawione dopiero po zwroceniu uwagi serwisowi. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Tesla - awaryjność - co się zepsuło i po jakim przebiegu.
Top