Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Tesla - awaryjność - co się zepsuło i po jakim przebiegu.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Jogur, post: 133799, member: 1639"] TMS/2015 1. 50 kkm - wymiana silnika - gwiżdżące łożyska - na gwarancji (Norymberga) 2. 60-70 kkm - wymiana "zębatki" do wysuwania klamki - 3 klamki wymienione samodzielnie 3. 160 kkm - wymiana wszystkich wahaczy przód - prywatnie po gwarancji, Poznań, zamienniki (nie polecam) 4. 175 kkm - wymiana aku trakcyjny/12v - na gwarancji (Ząbki) 5. 205 kkm - wymiana MCU1 na MCU2/IC/itp - po gwarancji, (Ząbki) - awarii nie było, ale IC zaczął już "ciec" 6. 210 kkm - wymiana wahaczy przód dół - prywatnie, samodzielna wymiana, oryginały z serwisu TM3P/2022 35 kkm - żadnej awarii czy wymian ale - zgłoszenie na niesprawne działanie HVAC, przy obiegu zamkniętym i AC paruje jak wściekłe, TMS przy tym samym ustawieniu jest OK, filtry nowe TMY/2023 4 kkm - żadnej awarii czy wymian ale - "trzeszczy" fotel kierowcy a dokładnie ten uchwyt pasa bezpieczeństwa od strony podłokietnika ocierający o bok siedziska - parowanie szyb przy ustawieniach HVAC jak w TM3P [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Tesla - awaryjność - co się zepsuło i po jakim przebiegu.
Top