Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
TESLA - ciekawostki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 137137, member: 1241"] Moim zdaniem awaria wszystkiego:) 1. Część ładowarek mogła odmówić współpracy przy tej temperaturze 2. Część samochodów mogła także odmówić współpracy (mój X troche szalał przy -15 np po przygotowaniu auta do jazdy i przejechaniu ok kilometra wszystkie systemy wspomagania zgłosiły błąd a rekuperacja zniknęła, wszystko wrociło do normy przy kolejnej jeździe) 3. Ludzie mogli nie kojarzyć jak działa auto i podjeżdzać ze zmrożona baterią przez co w takich RWD i grzaniu o mocy max 4kW trzeba trochę sie naczekać aby ruszyło ładowanie, nawet ponad pół godziny żeby wystartować ładowanie i pewnie kolejna godzinę żeby uzyskać optymalna temp do ładowania, wiec ładowanie mogło trwać 2h zamiast 20-30minut 4. Niskie temperatury spowodowałty wieksze zużycie więc Ci co ładowali się na SuC i odwiedzali go raz na 3 dni teraz musieli przyjeżdzać co drugi dzień Na obrazku wyżej widać 25% nieczynne kolejne 25% pełne [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
TESLA - ciekawostki
Top