Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
TESLA - ciekawostki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Rafalski, post: 137443, member: 1024"] Tutaj rozumiem, że włączenie ręczne trwało tyle samo czasu co przygotowywanie do jazdy? Jestem przekonany, że gdybym rozgrzewał ją dłużej to temp baterii byłaby wieksza. Niestety przy -10 czy rozgrzewam 3 min tylko do 20 stopni w kabinie czy 30 min to rekuperacji nie mam. Prawdopodobnie przez LFP. Podczas jazdy zaczyna się ona pojawiać relatywnie szybko, stąd moje wnioski :) Szkoda, że pogoda zmienia się szybko i nie ma tutaj za dużo czasu na w pełni obiektywne testy. Mam jeszcze jedną myśl, nie jestem tutaj żadnym ekspertem więc jeżeli gadam bzdury to proszę mnie sprostować. Wydaje mi się, że LFP przy niskich temp ma większa oporność wewnetrzna więc sama wytwarza więcej ciepła podczas korzystania na mrozie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
TESLA - ciekawostki
Top