Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
TESLA - ciekawostki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pluto, post: 52219, member: 352"] Ostatnie doniesienia sugerują, że Tesla chce wprowadzić nowe warianty baterii [B](M3P CATL) [/B]do Modelu 3 i Modelu Y produkowanych w Gigafactory Shanghai. Oczekuje się, że nowe akumulatory zapewnią pojazdom co najmniej [B]10% większy [/B]zasięgu. Jak zauważono w raporcie M3P CATL osoby zaznajomione z tą sprawą zauważyły, że użycie nowych akumulatorów M3P CATL powinno utorować drogę chińskiemu Modelowi 3 do osiągnięcia zasięgów przekraczających [B]600 km[/B] i [B]700 km[/B]. Powinno to uczynić modele 3 i Y jeszcze bardziej atrakcyjnym dla głównych nabywców krajowych pojazdów elektrycznych, a także klientów Tesli z krajów obecnie otrzymujących eksport z Gigafactory Shanghai. Co ciekawe jest szansa nawet na obniżkę cen auta ponieważ produkcja będzie jeszcze bardziej opłacalna. W raporcie [I][COLOR=rgb(0, 0, 0)]CNEV Post[/COLOR] wskazano, że[/I] akumulatory M3P CATL charakteryzują się poprawą gęstości energii o około 15% w porównaniu z bateriami LFP, do 210 Wh / kg. Mimo to szacuje się, że kosztują tyle samo, co ogniwa baterii LFP i mniej niż trójskładnikowe baterie litowe. Główny naukowiec CATL Wu Kai, podczas prezentacji na Światowej Konferencji Akumulatorów EV i ES 2022 w zeszłym miesiącu, wspomniał, że baterie M3P są zaprojektowane tak, aby celować w rynek 700 km i powyżej. Prawdopodobnie baterie M3P CATL są [COLOR=rgb(0, 0, 0)]już w masowej produkcji.[/COLOR] Mając to na uwadze, wydaje się całkiem wykonalne, aby Tesla wykorzystała nowe ogniwa, biorąc pod uwagę bliskie relacje firmy z CATL w jej operacjach Gigafactory Shanghai, chodź wszystkiemu na razie zaprzecza. [SIZE=2]Źródło: Teslarati[/SIZE] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
TESLA - ciekawostki
Top