Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
TESLA - ciekawostki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Bronek, post: 56776, member: 6"] Serwisanci czy Ci co tam się kręcili (gadałem z trzema osobami), nie mają elektryków i samo ich posiadanie to już dużo , a przeróbki to już poważne naruszenie spokoju. Tym bardziej, że to drogie zabawki. Że lepiej zostawić w orginale, bo sprzedać będzie trudniej. Tak jakbym myślał o sprzedaży i pozbawiał się przez to zabawy. Mało takich szurnietych jak ja. Na mój komentarz że mogę wymienić w pół godziny bo mam dwa druty, rurkę szczypce i klucz w bagażniku, to gościa zatkało. Yoke tradycyjnie, kto nie ma ten nie zrozumie, jak z EV . Masę krytyki z wyobraźni. Jak pisałem, to młode chłopaki i oni by chcieli aby tylko szyby były przyciemnione, niski profil opony, subwoofer, i markowe buty. Pytanie po co to, bo wszystko inne musi być oryginalne a tuning ma być taki jak u kolegi od Opla Manty To tak jak z kupowaniem zimówek od Tesli za worek kasy, bo orginał lub narzekanie na brak skóry jakby nie można było dać do tapicera samochodowego i taniej wyjdzie niż gdyby producent taka opcje zaoferował. itd. U nas samochód dla wielu to cudo nie do ruszenia, a serwis producencki jest jako jedyny profesjonalny (widać jak profesjonalny, skoro dla mnie zamówili nie to co powinni! . Generalnie była tylko obawa o ingerencję w elektronikę, a akurat zaczęli zwozic im Trójki, to był dym. Panienka o blond lekko włosach nie miała zastrzeżeń a odprowadzala auto do serwisu Zrobili diagnostykę wymienili to co niżej i posmarowali NUT,HF,M14-1.5,t10),ZNNI (1112245-00-A) BOLT,HF,M14-1.5X83,t109),ZNFL,SMAT (1109823-00-B) NUT&WSHRESWIM14XI.5,EIOIZNFL,PTP (1109263-00-B) FR LWR COMP LINK ASSY, 0.975 KN/MM, RH (1044359-00-A) Halfshaft - Front Drive Unit - RH (Lubricate at Hub) Halfshaft - Front Drive Unit - LH (Lubricate at Hub) . [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
TESLA - ciekawostki
Top