Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Tesla i co dalej ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Giacomo, post: 28323, member: 5"] Dawno nie byłem obecny - ale są , z całym szacunkiem, ważniejsze rzeczy niż jazda samochodem… Poruszę pare wątków w tym poście , bo nie mogę znaleźć właściwych tematów - są porozrzucane po forum . Będę pisać w swojej osobie , chociaż Tesle użytkuje tylko po „pozwoleniu „ mojej drugiej polowy , ale odczucia podobne . Będę miał za moment 80 tyś. km . Chyba wykupie przedłużona gwarancje . Na następne 2 lata. Ceny są następujące : [ATTACH type="full"]3583[/ATTACH] [ATTACH type="full"]3584[/ATTACH] . Kupię z 2 powodów : 1. Komfort psychiczny , ze z byle pierdoła znowu serwis odwiedzę . 2. Moje BMW i4 będzie może w 2023 , a może jeszcze później - totalny chaos… ale o tym zaraz więcej napisze . Przy ok. 50 tyś. Km byłem w serwisie na wymianie lewego wahacza - temat w Tesli znany - robią to bez problemów jako nieoficjalna akcje serwisowa - bez problemów . Na ten czas dostałem taka 3-ke : [ATTACH type="full"]3585[/ATTACH] [ATTACH type="full"]3587[/ATTACH] To były performance z możliwością założenia haka . Poza tym "moja" dalej jeździ bezawaryjnie . Konkluzja po prawie 80 tyś. Km . Mam jeszcze bardziej skrystalizowane wrażenia po tym czasie . Gdybym chciał uogólnić i napisać w jednym zdaniu brzmiałoby następująco : Frajda z prowadzenia i jazdy - system kompletnie do dupy . Auto służy jako pomoc w pracy , jeździmy dużo , w związku z tym ma być po prostu praktyczne i użyteczne . 1. Dalej niedziałające wycieraczki - szkoda wogole o tym pisać . 2. „Nawigacja” - specjalnie w cudzysłowie , gdyż jest kompletnie nieczytelna i nieintuicyjna w miastach, a czasami niebezpieczna - ostatnio byłem w Lyonie i skierowała mnie w godz. szczytu pod prąd …. Bez komentarza. Za to BMW odrobiło lekcje . Mialem przyjemność jeździć krótko parenascie minut iX - może Musk powinien zobaczyć trochę co robi konkurencja ? Nowa Navi to majstersztyk . Kropka. 3. Najnowszy update nie wniósł kompletnie NIC praktycznego , na dodatek w Szwajcarii kamery live są zabronione - bardzo chronia prywatność. 4. Pokaz świateł zupełnie mnie nie interesuje . 5. Ogrzewanie dalej gotuje stopy- nienaprawialne - nie naprawili systemowo 6. Martwe pole - dioda potrzebna jak cholera ... 7. Po przyzwyczajeniu się do starej wersji ekranu robią kompletny chaos - to trochę tak , jakbym w normalnym aucie poprzestawiał sobie przyciski albo w komputerze przestawiał klawiaturę - co oni w tej Kalifornii palą ? …. Pozytywy bez zmian : tania , oszczędna i w zasadzie bezawaryjna. Tesla i co dalej ? Właściwie chciałem już wziąć następnego elektryka . Ale… Mialem jazdę Ioniqiem , TMY ( bardzo dobrze i dokladnie spasowane auto ) , i przez chwile iX - mój dylemat sprowadza się tylko do jednego kryterium - zasięg . Gdybym jeździł rekreacyjnie a nie „zawodowo” to bym może dalej przymykał oko , zdarzaja sie czasami trasy do ok 500 - 600 km i to jest realna strata czasowa ok. 1,5- 2 godz. Powodem jest oczywiście zasięg ( zwłaszcza zima ) ale niestety tez …. Sieć szybkich ładowarek - tak ,tak - w Szwajcarii zaczyna być problem . Dlaczego ? Najczęściej ogólnie kupowanym autem w CH za rok 2021 została TM3 - ponad 5 tyś szt. Do tego doszła TMY ok. 1,4 tyś [ATTACH type="full"]3588[/ATTACH] I na SC jest już tłok ( ogólnie Tesli jeździ w CH już grubo ponad 30 tyś ) Wracałem ostatnio z Genevy , Tesla wyznaczyła mi ladowanie w Zürichu , już klikając na SC widziałem zatwardzenie , ale jak typowy Tesler z klapkami na oczach , nie pomyślałem o innych ładowarkach , po 20 min czekania w kolejce do SC ( Dietlikon - omijać z daleka , zawsze zajęty ) pomyślałem ze w pobliżu jest Gofast przy Macdonaldzie , pojechałem … i pokornie wróciłem z powrotem , mogłem się przebijać na inne SC w mieście , ale sami wiecie co to oznacza . I to jest problem ogólny , jakby nie tylko użytkowników Tesli , Boom na elektryki nie ruszyl rownolegle rozbudowy szybkich ładowarek . Stawiają , ale za wolno . Ale w koło komina jest dalej ok. BMW i4 M50 wyliczyli mi w salonie na ok 107 tyś Fr. To zaraz S-ka z większym zasięgiem i niestety dziadowskim systemem . Oczywiście dadzą upusty itd , bla bla . Ale to ma być za rok , Zasięg będę miał dalej podobny do obecnej 3ki - jest sens ? . Czas się porobiły takie , ze Tesle używane przestały tracić na wartości , ba , nawet trochę zdrożały , a realnie dalej maja przewagę w sieci ładowarek - ( jeszcze ) , no i zasięg jak na razie najlepszy . Do spalinowego , już nie wrócę , chociaż jeszcze mamy w garażu jednego - więcej stoi jak jeździ , ale ostatnie 2 wypady właśnie 500+ wykonał. Dla mnie osobiscie dalej tylko elektryk , ale zasieg musi miec realnie w zimie na autostradzie min. 400 km od ladowarki do ladowarki . doczekam sie ? . 3-ke zostawimy , bo teraz nie warto sprzedawac , moze dzieciom oddam , bmka zarezerwowana ( ale jeszcze bije sie z myslami ) , a kiedy wypuszcza killera - moze byc nawet kanibal ze stajni teksanskiej - ? ... PS. przez ostatni rok bardzo polubili mnie lekarze , nie mam czasu zagladac na forum , ale to co widze, to Wy ciagle wrzucacie jakies swoje polityczne poglady ... Panowie , co z Wami ? , gdybym ja u siebie na forum albo klubie Tesli robil jakies polityczne przytyki w roznych kierunkach to po pierwszym patrzyliby na mnie jak na hmmm... a po drugim podziekowali za czlonkostwo ... rozmawiajcie o elektrykach , please :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Tesla i co dalej ?
Top