Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Tesla i używanie zestawów naprawczych/uszczelniaczy do przebitej opony.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="KrzysztofFly, post: 178551, member: 1062"] Da się to zrobić także w trasie, sam opisywałem tutaj [URL]https://forum.elektrowoz.pl/threads/tesla-model-y-gadzety.3553/post-144145[/URL] moją historię z wbitym dziwnym gwoździem. Ja akurat miałem wbity w tylnym kole, więc tutaj zamiast szukać w nadkolu, gdzie faktycznie nic nie widać, należy zerkać od tyłu, pomiędzy błotnikiem i asfaltem. Sam zrobiłem to w ten sposób, że ja zerkałem, natomiast żona bardzo powoli poruszała się autem do przodu, to ważne aby było do przodu ;) lepiej nie próbować do tyłu ;), a i do przodu też warto się najpierw upewnić, że samochód rusza do przodu i kierowniczka wie co to znaczy powoli ;) (mój znajomy kiedyś wymienił kobiecie żarówkę w reflektorze po sklepem i poprosił ją aby włączyła światła, aby sprawdzić czy świecą, a ona włączyła światła stacyjką, przyciskając go do ściany). W przednim kole jest trochę prościej, bo można skręcić maksymalnie kierownicą i wtedy jest bardzo łatwo oglądać jak i naprawić. Bez problemu dało się także w ten sposób zaaplikować wkręt do tymczasowej naprawy opony. Co do sznura, to tutaj raczej należy mieć trochę wprawy, więc lepiej sobie najpierw potrenować na jakimś starym kole żeby zobaczyć jak to działa, bo raczej ciężko będzie się uczyć tego w trasie. Ja miałem assistance, jednak jak sam wiesz, nikt Ci nie udzieli pomocy w kilka minut (szczególnie w Polsce), w najlepszym przypadku oczekiwanie na przyjazd to kilkadziesiąt minut, potem kolejne minuty lub nawet godziny stracone na holowanie do warsztatu i naprawę. Więc moim zdaniem warto w takiej sytuacji spróbować się poratować samemu. Wiadomo, że jak mocno uszkodzisz oponę, to już nie będzie wyjścia, jednak w tym miejscu chciałbym zauważyć, że koło zapasowe to w tej chwili rzadkość w nowych samochodach, więc problem ten nie dotyczy tylko Tesli czy elektryków, a większości nowych samochodów. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Tesla i używanie zestawów naprawczych/uszczelniaczy do przebitej opony.
Top