Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Tesla kamery vs lidar - test
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 244440, member: 1241"] [USER=885]@daniel[/USER] Na X taki sami dyletanci jak i my. W instrukcji Tesla używa słowa aborting do sytuacji gdy samochód informuje że nie jest dalej w stanie prowadzić i prosi o przejęcie kierowania, ale dalej stara się kierować! [URL unfurl="true"]https://www.tesla.com/ownersmanual/modely/en_eu/GUID-20F2262F-CDF6-408E-A752-2AD9B0CC2FD6.html[/URL] Moim zdaniem jak ruszymy kierownicą to przechodzi w unavailable ( brak szarej kierownicy) i po chwili jeśli jesteśmy na pasie i jazda jest ustabilizowana to przechodzi do available ( szara kierownica) Ale wiem na ten temat tyle co nic bo nie mam FSD, mimo wszystko uważam że aborting to takie sytuacje jak - przekroczenie 140 - np zbyt mocna krzywizna zakrętu albo inna sytuacja w której pewność spada - zbyt długo nie pilnujemy drogi i po kilku ostrzeżeniach obraża się i odmawia dalszego prowadzenia [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Tesla kamery vs lidar - test
Top