tesla każe dopłacić za hardware, czyli jak to nie warto za wiele obiecywać

krist

Posiadacz elektryka

Tesla wymaga dopłaty 1500USD od włascicieli aut z lat 2016-2019, za wymianę hardwaru do FSD, jeśli chcą teraz wziąć go na subskrypcje. Rzecz w tym że kiedy im sprzedawali ich auta, twierdzili że są one już wtedy przygotowane sprzetowo do FSD. No i cały czas wisi tweet na potwierdzenie tego. Czasem warto nie obiecywac za dużo ;)
 

Michal

Moderator

Tesla wymaga dopłaty 1500USD od włascicieli aut z lat 2016-2019, za wymianę hardwaru do FSD, jeśli chcą teraz wziąć go na subskrypcje. Rzecz w tym że kiedy im sprzedawali ich auta, twierdzili że są one już wtedy przygotowane sprzetowo do FSD. No i cały czas wisi tweet na potwierdzenie tego. Czasem warto nie obiecywac za dużo ;)
Są gotowe jeśli wykupią opcje za 10000 USD, a nie subskrybucję za 200.
Subskrypcja może być wykupiona na miesiąc i ciężko sobie wyobrazić, żeby firma fundowała teraz wymiany wszystkim.
 

krist

Posiadacz elektryka
Są gotowe jeśli wykupią opcje za 10000 USD, a nie subskrybucję za 200.
Subskrypcja może być wykupiona na miesiąc i ciężko sobie wyobrazić, żeby firma fundowała teraz wymiany wszystkim.
Firma sprzedając auto napisała:
1626702229324.png

Nie pozostawiła wątpliwości, samochód ma w sobie hardware do FSD. Klienci za to płacili. Tesla nie podała żadnych ram czasowych, jeśli nie wykupisz fsd przez 3 lata, to cofamy tą obietnicę. A teraz wychodzi na to że swoich pierwszych wiernych klientów zrobili w balona
 

Norbert

Posiadacz elektryka
Rozumiem, że jest to bez znaczenia jeśli ktoś nawet posiada rozszerzone AP. Bo to puszczali na HW2.0 i HW2.5... i tak będzie musiał dopłacić 1.5k$

Także w....li trochę ludzi :)
 

Michal

Moderator
I jeśli ktoś wykupił opcję FSD - taką jak wtedy występowała, czyli pełną opcję, a nie abonament - to dostanie "w cenie" upgrade "komputera FSD".
Nie rozumiem, co mieli zrobić? Poczekać z wprowadzeniem subskrypcji aż rozpadnie się ostatnie auto z 2019 (czyli pewnie do 3019 - bo niektóre z tych aut trafią pewnie do prywatnych kolekcji)? Wymienić wszystkim komputer FSD za ten jeden miesiąc opłaty (200 USD), zatykając tym samym każde service center? Nie pozwolić na wykupienie subskrypcji samochodom z <HW 3.0?
Jeśli ktoś kupował auto powiedzmy w 2018r, to kupował auto w którym, jedyną opcją na używanie FSD było wykupienie opcji, za $xxxx. Jeśli teraz chce skorzystać z subskrypcji, to nie obejmuje go po prostu wymiana HW "za darmo".

Żeby była jasność - to nie jest tak, że ja chwalę komunikację Tesla na temat FSD - moim zdaniem była/jest(?) błędna, bo obiecuje zbyt dużo, zbyt szybko. Po prostu tutaj moim zdanie nie ma się do czego przyczepić.

Jestem pewny, że jeśli komuś naprawdę nie podoba się ta sytuacja i zapragnie dochodzić swoich praw w sądzie, to przegra ale o tym to już nikt nie napisze, bo taki gość się tym nie pochwali... Tesla ma na oddzielnym koncie odłożoną kasę z FSD na takie ewentualności (której nie wliczają w przychody)) ale wątpię, żeby jakikolwiek sąd przyznał rację takiemu klientowi.
 
Last edited:

danielm

Pionier e-mobilności
electrec spada na dno i to dosyć szybko, wiele artykułów to reklamy alibaby. wiele osób zjechało w komentarzach ten artykuł. wiele artykułów to wyrażanie swoich opinii.
 
Top