Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Tesla Model 3, dostawy III kwartał 2022
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 54438, member: 89"] Ja nie uważam, że mają za mało ludzi, tylko zły system zajmowania się zadaniami zarówno pod względem oprogramowania, jak i szkoleń i zarządzania. Nie próbuję też ich tłumaczyć, tylko tak sobie rozkładam na czynniki pierwsze to co się dzieje i opisuję swoje domysły - na tym często polega moja praca w IT, więc traktuję to jako trening / zabawę ;) Pracowałeś kiedyś z systemem obsługi klientów? Po Twoich wypowiedziach wnoszę, że nie. Takie systemy działają w jeden z dwóch sposobów: [LIST=1] [*]Utrzymują relację klient - pracownik, aby zapewnić klientowi poczucie obsługi sprawy przez tę samą osobę (premium) oraz zmniejszyć czas potrzebny na wdrażanie się nowych osób w kolejne wątki. Można to nazwać "szuflowaniem gnoju". [*]Nie utrzymują relacji, tylko każda odpowiedź w danym wątku trafia do pierwszego "wolnego" pracownika. Przy czym "wolny" pracownik wcale nie musi być wolny, może być po prostu "wolniejszy" (mieć przypisany jeden mniej temat od innych). Można to nazwać "rozrzutnikiem gnoju". [/LIST] Ja osobiście pracowałem kiedyś we wsparciu klientów na systemie typu 1 mając do siebie przypisanych codziennie/wiecznie około 50-100 zadań, co najzwyczajniej w świecie uniemożliwiało zajmowanie się nimi na bieżąco. Te systemy mają też problemy typu - a co jak jakiś pracowanik idzie na urlop albo odejdzie? Trzeba jakoś zarządzać rozdysponowaniem zadań w razie nieobecności. Tych problemów nie ma system 2, przy czym ma inne. Większość firm z którymi się spotykam ma system typu 2 i moje doświadczenia z Teslą również wskazują na "rozrzutnik", a nie "szuflę": [LIST] [*]napisałem do Tesli maila z prośbą o podzielenie wizyty serwisowej na mobilną i warsztatową, [*]dostaję maila od osoby 1 z prośbą o podanie adresu, [*]odpisuję podając adres, [*]dostaję maila od osoby 2 z prośbą o podanie adresu, [*]podaję adres i dopisuję, że już podawałem [*]dostaję potwierdzenie przyjęcia od osoby 2 [*]w tym samym wątku (po uprzednim dopisaniu w aplikacji) napisałem, że ułamał mi się plastik w podwoziu i proszę o zapewnienie części na moją wizytę serwisową [*]odpisuje mi osoba 3 [/LIST] Niestety patrząc na to jak działa Tesla w kontaktach z klientami mam deja vu :P Wydaje mi się, że mają też jakiś strasznie słaby system do zarządzania zadaniami i stąd takie akcje, że to samo pytanie zadają mi dwie osoby - obstawiam nie przycinanie maili, więc jak odpowiadam na 6 wiadomość to do ich systemu wstawia się moja odpowiedź i 6 wcześniejszych maili, więc ciężko się w tym połapać. Myślę, że to jest do ułożenia w 4-6 miesięcy, tylko musiałby się tym zająć ktoś taki jak ja (z doświadczeniem w szuflowaniu gówna) ;) Ogólnie moim zdaniem brakuje tam kompetentnej osoby, która zrobi porządek w relacjach z klientami ale niestety przy braku realnej konkurencji nie mają żadnej presji, żeby poprawiać w tym aspekcie cokolwiek. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Tesla Model 3, dostawy III kwartał 2022
Top