Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla Model 3 Highland LR RWD pod chmurką bez ładowania w domu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Wojtek Wawa, post: 225227, member: 466"] Mając 21% nocą wybrałem się na starówkę w Warszawie, po 2 h stania samochód wrócił, całość 22 km i 5%. Byłem przkonany, że zimna noc coś zje z baterii - a tu znów forum miało rację, o 7 rano było 16%. Do pracy w korkach 5.5 km dalej dowiozłem w cieple 15%. Rewelacja, naprawdę można korzystać, jak z ICE. Tylko ten czas ładowania, w pracy mam wymóg być min 4h, a tu ładowanie 15%-80% zajmie 6h 15 minut na 11 kW AC. EDIT wystarczyły 283 minuty. BTW był temat, że zapakrkowanie na noc Tesli z 98% jest niewskazane. O ile dobrze pamiętam wykresy z badań, to degradacja postępowała szybko, ale skalą na tych grafikach były miesiące. I w badaniu była temperatura rzędu pokojowej, a nie przymrozki. Ten wątek to właśnie próba pokazania, że można teslą zastąpić ICE, czy się uda, zobaczymy. Przed trasami wolę naładować się w pracy, niż zaczynać rano od godziny+ stania na ładowanie 80-100%, bo za 5 lat degradacja będzie przez to mniejsza o 2%. To słynne narzekanie na oleje long life (albo oleje 0W20) mi się przypomina, ja stosowałem i nie miałem żadnych problemów, także po gwarancji. Faktem jest, że tu sama tesla zaleca stosować 80%. Dlatego choć to dla mnie niekomfortowe, to będę tego przestrzegał (poza trasami). Niesamowita jest efektywność modelu 3 LR. Sam do pracy "spalam" około 1 % baterii, a żona 2.5% i to zimą (-1 stopień C). Znów, nie wiem, jakby LFP się sprawiło w tych warunkach, bo prawdopodobnie rwd, które testowałem miał tryb wartownika, tam procenty uciekały często i szybko. Ale obawiam się, że jednak samo LFP więcej bierze na grzanie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla Model 3 Highland LR RWD pod chmurką bez ładowania w domu
Top