Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla Model 3 Highland LR RWD pod chmurką bez ładowania w domu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 234775, member: 1241"] Bo to zależy od tego jak używasz auta. U mnie jewt tak dużo bo tak używam swojego auta na codzien. Jeśli włączę rano rozgrzewanie auta w zimę które stało na zewnątrz na dużym mrozie i zje 3kWh a potem pojadę zawieść dzieci do szkoły i przez 10km zje 2kWh. To wliczając zużycie na postoju wyjdzie 500Wh/km Jak to ma mi pomóc coś zaplanować? Wole żeby pokazało 200Wh/km bo w długiej trasie to bedzie bliższe prawdy. Nie chcę np gdy zawiozę dzieciaki na jakies zajęcia i czekam sobie w aucie z klimą/ogrzewaniem i oglądam Netflixa/YouTube żeby rosło mi zużycie na km przez godzinę skoro nie jadę. Jedyny negatywny aspekt tego podejścia to ocena ile energii rocznie będę zużywał na podstawie wskazania tego licznika który działa w trakcie jazdy oraz rocznie pokonywanych km. Choć i tak plany nasze się zweryfikują bo dystans roczny km po przesiadce na elektryka rośnie. Ale ja jestem przeciwny sumowaniu tych wartości bez pokazywania obok składników tej sumy. W Y wychodziło mi latem średnio Wh na przejechany km: 188 to co pokazuje Tesla 247 na podstawie tego ile energii przyjęła bateria 273 na podstawie tego ile podała ładowarka ( tego samochód nawet nie potrafi zmierzyć a to jest realny koszt używania samochodu) w zimę odpowiednio 231/291/315 Różnice pomiędzy tymi wartościami zależą bardzo mocno od tego czy auto garażujemy, jak dużo czasu spędzamy w aucie na postoju i jak ładujemy bo np latem ładując nadwyżkami PV małym prądem auto zje większa część doładowanej energii. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla Model 3 Highland LR RWD pod chmurką bez ładowania w domu
Top