Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla Model 3 Highland LR RWD pod chmurką bez ładowania w domu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Wojtek Wawa, post: 252480, member: 466"] Dziś nasza tesla została zostawiona na naprawę blacharsko-lakierniczą w Auto-Blak. Oczywiście po ASO (Body Shopie) Tesli spodziewałem się, że zastępczym samochodem będzie jakaś nowa tesla, może 3 LR, a może Juniper i będę miał materiał do porównań. A jest nim dwuletni poobijany model 3 RWD, nie LR, z zablokowanym ładowaniem, przez co raczej nie wyjedziemy nim z Warszawy, bo tesla superchargery to podstawa, zwłaszcza z małą baterią. Za to mam świetną okazję do porównania naszego Highlanda z jego bezpośrednim poprzednikiem: 1. to pewnie kwestia przyzwyczajenia, ale naprawdę ciężko było się przestawić do wajch i kierownicy tylko z rolkami, bez narysowanych przycisków. Śmiać mi się chce, że chciałem czekać z zakupem, żeby wróciły kierunkowskazy na wajchę. Tu po niemal roku przyznaję rację [USER=3354]@piotrpo[/USER]. Dźwignia zmiany biegów to też anachronizm. Włączanie tempomatu nawet ok, bo przypomina stare samochody, ale już wycieraczki... ech, migałem z 5 razy biednym kierowcom, zanim obczaiłem jak je włączyć. 2. Wyciszenie... jest dramat, tylko tu powodowany zapewne oponami Nexen 4Seasons. Ciężko stwierdzić, jak Highland by sobie z nimi poradził, ale wrażenie jest 10 razy gorsze. Nigdy nie miałem w moich samochodach opon wielosezonowych, ale czy są na tyle gorsze? 3. Osiągi - odnoszę wrażenie, że są identyczne z naszym LR RWD, ale to wiedziałem z jazd testowych rok temu - już RWD ma rewelacyjne przyśpieszenie, chyba że ktoś chce się ścigać z dobrymi ścigaczami na prostej (bo na zakrętach nie spotkałem jednego motocyklisty, który by dorównał choćby słabemu wozidłu), wtedy tylko performance :) 4. Zawieszenie - tyle było o nim w każdym teście, a ja nie odczułem różnicy, może to hałas jazdy przyćmił inne wrażenia z jazdy. Generalnie nie wyobrażam sobie kupić stary model 3, gdy istnieje Highland. A miałem czasem myśl, czy nie kupić starego performance za paczkę fajek dla zabawy za jakiś czas, bo one bardzo tanieją. Już absolutnie tak nie myślę. [I]P.S. Mam mx5 nd1, pamiętam jak napalony wsiadałem do nd2, a potem okazało się, że nie ma żadnych istotnych zmian (te techniczne, jak ochrona słabej skrzyni biegów kołem dwumasowym, czy silnika - wymiennikiem ciepła, zamontowałem w moim samochodzie), wydech brzmiał gorzej, a osiągi do 80 kmh nd1 miał lepsze (sprawdzane wielokrotnie, z przesiadywaniem się między egzemplarzami - a wyższe prędkości w roadsterach nie są tak bardzo istotne). Po wielu postach na forum myślałem, że highland rzeczywiście może nie jest wcale taki dobry. A dziś już wiem, że jest przepaść między tymi samochodami.[/I] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla Model 3 Highland LR RWD pod chmurką bez ładowania w domu
Top