Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
[Tesla Model 3 HL LR] Drgania kierownicy przy ok. 120 km/h - czyżby masowy problem?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="sabrez, post: 152576, member: 3081"] Kolejny epizod z kołami. Udało mi się wcisnąć w piątek na koniec dnia do wulkanizatora na diagnostykę kół. Zalecił reklamować wszystkie cztery. Dwa lepsze założył na przód. Dwa gorsze wrzucił na tył. W tych słabszych to w jednej faluje bieżnik tak jak by jednym miejscu była wyższa z lewej strony kilka cm dalej z z prawej… w drugiej za to na powierzchni, która się toczy po asfalcie od wewnętrznej strony jest wybrzuszenie. Oglądali to dość długo, żeby ocenić, czy to nie najechanie i nie uszkodzenie wynikające z dziury, krawężnika… ale ponoć nie da się w tym miejscu tak trafić… podsumowując. Dwa koła z tyłu jedno się huśta, drugie podskakuje i wydaje dźwięk, przednie oba w jednym miejscu są wyższe i podskakują. Wagowo się mieszczą w normie jeśli chodzi o bicie ale kształt mają niewłaściwy. Zgłoszenie zrobione zapraszają do Ząbek. Jedyny pozytywny aspekt to to, że po przekładce tego „dźwięcznego” koła do tyłu - w środku sporo ciszej. I takie zestawienie: 27.02 odebranie auta 28.02 diagnostyka z testem drogowym (koła reklamować) 28.02 zgłoszenie problemu z kolami 05.03 wizyta w Ząbkach (dzień w d… i 700km) na diagnostyce (dwa zakwalifikowane do wymiany ale brak kół - zapraszamy następnym razem) 10.04 wizyta w Ząbkach na wymianie 2 kół (kolejny dzień w d.. i 700km) Po tej wizycie wibracje nieco zmalały ale pojawił się dźwięk jak z uszkodzonego łożyska. 19.04 diagnostyka z testem drogowym (koła reklamować bo coś się w nich „rozłazi” - fabryka w Chinach - może z całą partią mają problem) 19.04 zgłoszenie do tesli 20.04 odpowiedź ze zapraszamy do Ząbek Na ~4kkm przelotu 1,4kkm to wizyty w serwisie. Tyle to nawet w Renault nie miałem jak Laguną jeździłem. To są te oszczędności na przeglądach :cool: Nie wiem kiedy znów pojadę, ale jak kupię cztery nowe opony i po wymianie problem ustąpi to im tam zrobię siarę i wjadę tymi czterema Michelinami do salonu i zrobię z tego relację na YT - przynajmniej kolejne 700km nie pójdzie na marne. A! I przy okazji - dziś po wypadzie do Leszna - to zaczynam się łapać, że skupiam się na tym co szumi, brzęczy, trzeszczy a nie na jeździe… jakoś mi zbrzydła ta trójka… bardzo subiektywnie i jednocześnie szczerze: w tej chwili nie polecam, bo jej nie lubię… [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
[Tesla Model 3 HL LR] Drgania kierownicy przy ok. 120 km/h - czyżby masowy problem?
Top