Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
[Tesla Model 3 HL LR] Drgania kierownicy przy ok. 120 km/h - czyżby masowy problem?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="sabrez, post: 160597, member: 3081"] Czyli nie tylko ja przechodzę przez to samo... Moim zdaniem - to po przebiegu 10k na uszkodzonych i bijących oponach - to coś się już u mnie "wypracowało" (żeby nie powiedzieć, że spier**iło) w zawieszeniu - nie wiem, czy łożysko, czy jakiś inny element i mam wrażenie, że teraz każdy najazd na nierówność - powoduje, że bardziej się przenosi na nadwozie - samochód nie jest taki spójny/sztywny jak na początku. Od początku marca... cztery koła z trzech różnych tygodni produkcji założone - straciłem trzy dni na "wypady" do serwisu, nie mówiąc już o tym, że prawie 1/3 przebiegu to wizyty serwisowe w Ząbkach, u wulkaniztora na diagnostyce, wyważaniu... a po drodze kupnie drugiego kompletu kół... Jedyny pozytyw - poprawili mi słupek B prawy - bo był cofnięty o 3-4mm w porównaniu do lewego, co powodowało, że szumiało powietrze z prawej strony bardziej niż z lewej - tu duży plus - bo po ostatnim serwisie i jeździe próbnej - auto wróciło na poprawki i po tym - jest lepiej. Niestety - uważam, że coś jeszcze jest na rzeczy. Gdyby to nie był leasing - to bym go zwrócił... Trzymam kciuki, żebyście znaleźli przyczynę - bo po mieście jest OK - ale przez te wibracje to ja przestałem lubieć jeździć gdzieś dalej... Po ostatniej wymianie opon i poprawnym wyważeniu kół - oraz kontroli przez niezależny warsztat z hunterem - tego elementu jestem pewien. Nie wiem co jeszcze może w elektryku powodowac wibracje - ale... tak mnie tknęło - miałem kiedyś problem z tarczami - udało się do tego dojść po sprawdzeniu na stacji diagnostycznej "owalizacji"(? chyba tak się to nazywało). Może to tu coś może wibrować? Choć wtedy chyba czuć było też przy hamowaniu z większej prędkości... Podrążę... dam znać... [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
[Tesla Model 3 HL LR] Drgania kierownicy przy ok. 120 km/h - czyżby masowy problem?
Top