Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
[Tesla Model 3 HL LR] Drgania kierownicy przy ok. 120 km/h - czyżby masowy problem?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="eimi, post: 188542, member: 2916"] Nieźle. A ja chciałem kupić nowe TM3P. Ale zniechęcił mnie ten hałas z kół i układ kierowniczy z gumy (w trybie standard) i wziąłem Y bo cichszy, praktyczniejszy i się lepiej prowadził w zwykłym trybie (sic!). W TM3P byłem zadowolony dopiero z prowadzenia jak ją przestawiłem w ten sportowy tryb, ale wtedy też zawieszenie się mocno utwardza. Nie dało się samemu usztywnić układu kierowniczego przy bardziej komfortowym zawieszeniu. Pewnie jedno ma wpływ na drugie. Moja TM3 przed liftem znacznie lepiej się prowadzi niż nowe TM3P w trybie standard. Co jak co, ale w demówkach to mogliby zadbać żeby wszystko było na tip top. Ten hałas z kół przypieczętował u mnie decyzje. Ciekaw jestem czy jak zmienisz opony to faktycznie będzie cicho. Co jak co z tyłu jest bardzo szeroki naleśnik i fizyki się nie oszuka. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
[Tesla Model 3 HL LR] Drgania kierownicy przy ok. 120 km/h - czyżby masowy problem?
Top