Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla Model 3 RWD Higland realny zasięg
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 216522, member: 274"] Piszę żeby nie było hura optymizmu, bo jeżeli NMC tak się zachowują jak podałem na przykładach to LFP nie będzie wcale lepsze, a już tym bardziej zimą. Masz 53 kW przy 93 bo pewnie mówimy o kompletnie nowym samochodzie i było pewnie w miare cieplo, już po pierwszej degradacji rzędu 5% nie będziesz miał już wcale tak szybko... Nie czepiam się tylko jestem 4 letnim praktykiem i nie jednym BEV jeździłem. To co pokazują w ulotkach i na YT to są idealne warunki, najlepsze wyniki jakie się da osiągnąć. Na wielu SC V3 auta nie trzymają krzywej, czasem wystarczy przestawić obok, czasem nic nie pomaga. O V2 już szkoda mówić. I ten czas nigdy nie jest taki jak podają. Na innych niż SC jest dużo wolniej, nawet jak masz S3XY commandera i przygotujesz baterię. Bez przygotowania często zimą jest żałość. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla Model 3 RWD Higland realny zasięg
Top