Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla Model 3 RWD Higland realny zasięg
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="kamilthusz, post: 217154, member: 4046"] Porównując z vagami i koreancami to phantom breaking i delikatne korekty kierownicą w tesli są wręcz kojącą przyjemnością. Wielkie było moje zdziwienie, kiedy zaraz po wyjeździe z salonu testowa Fabia 4 z olbrzymią siłą wyrwała kierownicę w lewo (uroiła sobie że zjeżdżam z drogi) prosto pod nadjeżdżający z przeciwka samochód po czym wbiła hamulec w podłogę. Szczęśliwie obyło się bez strat. Potem okazało się że Koreance chcą zabić jeszcze częściej. Problem znany, poważny, nawet przebił się do mediów, balkan regularnie narzeka. Spora ta degradacja. Jest ktoś kto ma jakiś realnie spory przebieg typu 200-300 i może się wypowiedzieć jak to u niego? Sam spotkałem się z leciwym modelem s dobrze ponad 200 przebiegu, no i degradacja właśnie 8%. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla Model 3 RWD Higland realny zasięg
Top