Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Tesla Model 3 RWD z baterią LFP
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 77113, member: 89"] Jeśli masz włączony tryb wartownika, to można liczyć, że zużywa on około 200W, co przy 8 godzinnym postoju pod pracą + 1h pod sklepami itp. daje 1,8 kWh. Skoro [USER=893]@Szymek[/USER], robi 180 km w odcinkach 25-30 km, to zakładam, że 5x w tygodniu jeździ do pracy, czyli w ten sposób wartownik zjada mu jakieś 10 kWh tygodniowo. Do tego ogrzewanie przed wyjazdem i wychodzi te 14 kWh. Jeśli chcecie porównywać do BMW i3, to proponuję brać to pod uwagę. Wartownika można wyłączyć. Nie jest wymagany ;) Bez wartownika powinno wyjść spokojnie 50 km zasięgu więcej. Ponadto, skoro dojeżdża 25-30 km, to zakładam, że nie są to dojazdy miejskie, tylko jednak podmiejskie. Dlatego znowu, aby porównywać z innymi autami, trzebaby patrzeć na podobne warunki. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Tesla Model 3 RWD z baterią LFP
Top