Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla Model 3 SR vs LR RWD wg. analizy ChatGPT
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Jozin von Bazin, post: 243494, member: 3233"] Pytanie co dla Ciebie znaczy jazda autostradą, jaka prędkość? Degradację NCM licz x2 w stosunku do LFP. SR zrobi 200 zimą przy 130-140km/h, może więcej niż 200km SR możesz codziennie ładować do 100%, NCM do 80% co da Ci realną pojemność LFP. NMC nie możesz codziennie ładować do 100% bo zajedziesz baterię, nawet to codzienne 80% nie jest dla niej zbyt zdrowe. Zimą się jednak wolniej jeździ. To, że auto będzie stało 8h na mrozie to bez znaczenia, znaczenie by miało gdybyś po tych 8h chciał od razu ładować. Trudna decyzja, to jest 20k plus. Ja podobnie użytkuję 3, podobny dystans, ale robiony na dwa razy :) Trudna decyzja. :) aaa i najważniejsze, natrzepiesz tych km, przebiegi będziesz miał ogromne, wół roboczy. Wymiana na nową LFP nie jest wcale taka droga, 35 vs 55 tyś, około jeżeli dobrze pamiętam. Im mniej wydasz na tak użytkowane auto tym lepiej, ale to moja kalkulacja. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Tesla Model 3 SR vs LR RWD wg. analizy ChatGPT
Top