Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla Model S Plaid wyrwała taśmę na hamowni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 72555, member: 127"] Aleś teraz wymyślił... Wiesz, że najwyższa moc w silnikach spalinowych jest najczęściej blisko najwyższych obrotów? Nic więc dziwnego w tym, że wkręcają silnik na najwyższe obroty podczas sprawdzania mocy, zawsze się tak robi. Ba - nawet gdy silnik osiąga maksymalną moc przy niższych obrotach to i tak chcesz poznać przebieg mocy w całym zakresie obrotów. Druga sprawa wpływająca na prędkość obrotową kół to przełożenie skrzyni biegów. Generalnie auta hamuje się na najwyższym możliwym przełożeniu, bo wtedy masz najmniejszą bezwładność a co za tym idzie największą dokładność pomiaru. Raz tylko zdarzyło mi się sprawdzać auto na niższym przełożeniu, bo opony miały zbyt niski indeks prędkości. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Tesla Model S Plaid wyrwała taśmę na hamowni
Top