[NIEAKTUALNE] Tesla Model X Plaid - leasing bez odstępnego

Doktor

Posiadacz elektryka
EDIT: rezygnuję z odstępnego, żeby szybciej się pozbyć.

Odebrana w salonie w Polsce w grudniu 2022.
Leasing w EFL na 2 lata z wykupem 43%.
Raty: 13.360,35 zł netto x 16
Wykup: 212.100,76 zł netto
Odstępne: BRAK
Całkowity koszt finansowania samochodu: 425.866,36zł netto.
W tym odsetki: 44.949,44zł netto
To daje leasing 111,8%.
MOŻNA wydłużyć okres leasingu przez rozłożenie wykupu na kolejne raty.
MOŻNA zmniejszyć odsetki poprzez nadpłatę kapitału.
NIE MOŻNA wykupić wcześniej
NIE MOŻNA zwiększyć wykupu.
Kolor czerwony.
Wnętrze kremowe.
Obecnie cena w konfiguratorze takiej wersji to 677890,00zł brutto, czyli 551130,08zł netto.
Powód oferty - zmieniłem już na Model S.
W zestawie oryginalne letnie opony i założone zimowe Michelin Pilot Alpin 5, najcichsze na rynku, kupione za 6.000zł.
Po odbiorze miałem wątpliwości co do fabrycznej geometrii kół, więc zrobiłem ponowne wyważenie kół i geometrię. Teraz jest idealnie.
Do tego zimowe, korytkowe dywaniki do całego auta kupione z USA za $500 z przesyłką (w Europie nie znalazłem pasujących do najnowszego rocznika).
 

Attachments

  • C6773BE5-0406-4A65-A995-D9FA3021AD8B.jpeg
    C6773BE5-0406-4A65-A995-D9FA3021AD8B.jpeg
    2,7 MB · Liczba wyświetleń: 112
Last edited:

Doktor

Posiadacz elektryka
Odebrałem Model S, więc obniżam odstępne, żeby się pozbyć auta szybciej. Odstępne to 20773,29zł netto, czyli łączny koszt to 460.000zł netto.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Pytałem Jeden chce bmw 7 bo Prezes ale sam kieruje autem i jeździ jak dupa na kropelkę, ale fury kupuje drogie. Jest staromodny i cienk8 w obsłudze nawet pralki
Spytam innego prywaciarza. Miał Bentleya, Prosiaka.... itp, leasinguje dobre wypasione auta, bo trzy lata się procesował US i wygrał, to nie lubi płacić haraczu, woli odliczać.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Odebrałem Model S, więc obniżam odstępne, żeby się pozbyć auta szybciej. Odstępne to 20773,29zł netto, czyli łączny koszt to 460.000zł netto.
Jak sprzedasz to napisz czemu Xa na Skę wymieniłeś :)
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Była mowa że żonie się nie podoba X. Moja ma chrapkę ale widze taki wewnętrzny konflikt bo jednoczenie chciałaby posiadać ale spaliłaby się że wstydu jakby musiała otworzyć w naszej mieścinie falcony. Już Y rzadko jeździ bo nie chce się wyróżniać. Dodatkowo ja te słabsze strony Tesli przelykam bo giną w moich oczach przy zaletach natomiast u mojej połówki każda ułomność Tesli jest zawsze wytknięta i że w starym to lepiej ;) W Xie więcej rzeczy to na więcej można narzekać.
 

ypl

Pionier e-mobilności
U mnie było to samo, jeździła wcześniej ładnym Gran coupe bmw, i też wszystko w tesli na nie i źle, ale pojeździła trochę i teraz to jest jej teselka. Natomiast wygląd dalej mówi że brzydka, a jej niunia bmw była piękna 🤣🤣🤣
 

Teslowychopak

Fachowiec
Ja myślę że jakby X miał normalne drzwi z tyłu i nie tak problematyczne jakie one są to by się lepiej sprzedawał, otwieranie tego do góry to tragedia, przynajmniej w `Y jest normalnie. A model S to klasa sama w sobie.W serwisie u kolegi z zagranica cały czas są reklamacje tego modelu a model 3 i Y prawie nie przyjeżdża czasem jakieś lekkie naprawy w terenie.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja myślę że jakby X miał normalne drzwi z tyłu i nie tak problematyczne jakie one są to by się lepiej sprzedawał, otwieranie tego do góry to tragedia, przynajmniej w `Y jest normalnie. A model S to klasa sama w sobie.W serwisie u kolegi z zagranica cały czas są reklamacje tego modelu a model 3 i Y prawie nie przyjeżdża czasem jakieś lekkie naprawy w terenie.
Uważam, że się trochę mylisz myśląc, że drzwi są problematyczne . One tylko na takie wyglądają!! Są zaskakująco ergonomiczne. Ale jak wszystko co inne wymagają innego podejścia, jak obrotowe, wahadłowe czy rozsuwane itd....
Te drzwi Falcon są całkiem fajne. Wsiadanie jest o wiele łatwiejsze niż w tradycyjnych. Też byłem tym zdziwiony i zaskoczony. Myślałem, że to na siłę jest dla szpanu?

To podobnie jak z elektrykami najwięcej sceptycyzmu bywa u tych,, co nie mają i na oko się to ocenia.
Pozostaje też kwestia "narodowa" , czyli wstyd przed innością. To fakt, są te skrzydła rzucające się w oczy.
No i co normalne to te drzwi są nienormalne i mogą się po prostu nie podobać, co zrozumiałe.

A powinny być lubiane, bo jako jedyne nie obijają sąsiadów na parkingach, robiąc im wgniotki.
A wsiadanie, wkładanie dzieci, fotelika, psa czy bagaży to bajka.
Trzeci rząd o dziwo w 6 miejscowej wersji daje rade pomieścić nawet dużych chłopów. A falcony pozwalają prościej bez wielkiej gimnastyki zająć miejsca
Siedzieliśmy w sześciu chlopa i było ok nikt nie narzekał

S ki co dziwne nie mają nawet domykania drzwi. Ale chyba to uzasadnione obniżaniem wagi, one mają mieć osiągi..
Awarie dotyczą zaś starszych wersji. Ski i Xsy od 2021 to inne auta o podobnym wyglądzie.
U nas w Narodzie podejrzliwym i jednak jeszcze z pozostałościami mentalnymi z innego systemu i epoki faktycznie trudniej sprzedać wszystko co jest odstające od starego i znanego. Tak było z klimatyzacjami, automatycznymi szybami, skrzyniami itd, Polacy nawet wymontowywali poduszki powietrzne, bo wg nich wybuchały. Można mnożyć przyklady...
Sprzedać będzie trudniej.!
I tu zgoda po pierwsze elektryk, po drugie diabelnie drogi po trzecie dziwoląg... Dla tego nie dla tych co zakładają, że nie stracą przy sprzedaży.
To auto dla dziwolągów jak ja, co kupują bo właśnie jest takie. :)

PS i gdyby @Doktor się zdecydował ciut wcześniej, to inny doktor by kupił. Chyba nawet proponował to? A tak ch bombki strzelił i obaj doktory mają w plecy...te Falcony
 
Last edited:

Doktor

Posiadacz elektryka
Rzeczywiście drzwi są wygodne i w sytuacji, gdy na parkingu jest ciasno, to w Modelu X otwierają się w 100% i wchodzę jak król, a przy standardowych drzwiach to już jest akrobatyka na wyższym poziomie, a włożenie dziecka na fotelik prawie niemożliwe.
Uwielbiam ten samochód, ale pojeździłem sobie, potestowałem przyspieszenie i się nacieszyłem. Będzie mi brakowało domykania i otwierania drzwi w Modelu S. Może sobie dorobię jakiś aftermarket :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jeśli będzie możliwość CTracka kupić, to też z bólem się będę rozstawał. Nie wiem czy surowość CyberT zrekompensuje te cuda Xsa? I co na to żona?
Na razie nie widzę konkurencji dla mojego porąbanego ego. Ska mnie nie ciągnie juz bo za stary jestem na niski tylek..
Wykluczając spaliniaki to cienko na rynku ... Po S czy X wg mnie siódemka BMW zostaje ale do jazdy z tyłu "na Prezesa"... Merc to cygańska fura. Audi? Technologicznie chyba jeszcze nie to?.
Na razie mnie nie nosi....
 
Top