Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Model Y, dostawy III kwartał 2023
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 111141, member: 1241"] LFP pozwala mniej wyciągnąć energii jak bateria jest zimna. Tesla grzeje ale w LFP w mrozy więcej nominalnych kWh potrzeba żeby rozgrzać baterie bo energia ciągnięta jest z zimnej. Każda bateria w Tesli aby była ładowana musi mieć dostania temperaturę. LFP jest mniejsza czyli aby pokonać ten sam dystans potrzeba więcej cykli, plus trzeba ją od czasu do czasu ładować do pełna. Dlatego degradacja po takim samym dystansie będzie podobna moim zadaniem(w gwarancji na LFP jest mniejszy limit km chyba). Mój egzemplarz Performance ma już prawie rok i chyba nigdy nie był ładowany do 100%. Jak auto garażowane i ładowane pod chmurką to nie brałbym LFP [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Tesla Model Y, dostawy III kwartał 2023
Top